ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های داکت ساران | ناب تهویه

ویژگی های داکت اسپلیت ساران :

این داکت شامل یک بخش داخلی بنام هواساز و یک بخش خارجی بنام کندانسینگ یونیت است. این دو قسمت بوسیله لوله مسی و کابل برق با یکدیگر ارتباط دارند. هواساز در داکت اسپلیت ها بصورت سقفی توکار بوده ودر ضمن انواع دریچه های مدل های مختلف خروجی هوا را نسبت به نوع معماری ساختمان می توان برای دستگاه های داکت اسپلیت نصب نمود.با یک ترموستات دیواری که وظیفه تنظیم دما در حالت سرمایش و گرمایش را بر عهده دارد می توان داکت را کنترل کرد و قابلیت هایی مانند تنظیم دور فن وتایمر قابل برنامه ریزی را در اختیار کاربر قرار می دهد.یونیت داخلی این محصول مجهز به فن فشار بالا جهت تامین افت فشار و یونیت داخلی مجهز به کویل آب گرم بوده وکمپرسور آن اسکرال با راندمان بالا است همچنین دارای کندانسور با لوله مسی داخل فین دار و پره آلومینیومی (مسی) است و امکان سفارش کویل ها با پوشش ضد خوردگی را دارد و نیز دارای الکتروفن با بالانس کامل استاتیکی و دینامیکی می باشد و با حداقل سطح صدا توانسته باغث جلب نظر کاربران گردد.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید داکت و اطلاع از قیمت داکت ساران روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ،فروش داکت تک الکتریک ، قیمت داکت تک الکتریک ،لیست قیمت داکت تک الکتریک ،فروش بی واسطه داکت تک الکتریک ،فروش داکت ، خرید داکت ،لیست قیمت داکت ،قیمت داکت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۳۷ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)