ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کویل گرمایشی ال جی | ناب تهویه

  کویل گرمایشی ال جی

عملکرد گرمایشی داکت اسپلیت به دو صورت انجام میگیرد.

گرمایش این سیستم ها به نحوی ست که یک کویل آب گرم در کنار یونیت داخلی نصب میشود و آب گرم مورد نیاز برای این کویل یا از طریق پکیج و یا از طریق موتورخانه تامین میشود که در ادامه به توضیح این دو روش میپردازیم:

1-تامین آب گرم کویل از طریق موتور خانه 2-تامین آب گرم کویل از طریق پکیج

آب گرمی که برای عملکرد گرمایشی این سیستم مورد نیاز است از موتورخانه فراهم میشود و توسط پمپ به کویل ها فرستاده میشود.

داکت اسپلیتی که فرآیند گرمایش آنها از طریق پکیج صورت میگیرد دارای ویژگی‌‌‌‌‌‌‌های زیر میباشند:

سرمایش و گرمایش هر واحد از ساختمان مجزا است.در این روش نیازی به موتورخانه نیست.به علت سادگی این سیستم ها اتمام پروژه‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی سریعتر صورت میگیرد. نصب و نگهداری این سیستم نیاز به متخصص ندارد.

 این محصول یک سیستم ابداعی در کشور ایران و کشورهایی است که هزینه سوخت های فسیلی (گاز) نسبت به برق کمتر بوده، بهمین دلیل گرمایش از این طریق مقرون بصرفه تر از سیستم کمپرسور می باشد. معمولا دستگاه های داکت اسپلیت دارای کویل آبگرم فابریک نبوده و این محصول بصورت جداگانه خریداری شده و در ورودی/خروجی هوای یونیت داخلی دستگاه نصب میشود. میزان گرمایش از طریق کویل آبگرم نسبت به سرمایش دستگاه (با معیار BTU/h) بیشتر بوده است.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت گرمایش می باشد برای خرید کویل گرمایشی و اطلاع از قیمت کویل گرمایشی روی لینک ها کلیک کنید .

 

 


برچسب: ناب تهویه ، خرید زیر قیمت در ناب تهویه ،لیست قیمت کویل گرمایشی ، قیمت کویل گرمایشی ،فروش کویل گرمایشی ، انواع کویل گرمایشی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۳:۱۸ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)