ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر گازی سامسونگ | ناب تهویه

کولر گازی سامسونگ :

شرکت سامسونگ همواره در تلاش برای ارائه محصولات به روزتر و کارامدتر است و در این راستا در سال 2021 با ارائه دو مدل کولر گازی اینورتر با طراحی منحصر به فرد و مجهز به امکانات پیشرفته گامی بلند در عرصه سیستم‌های کولر گازی و اسپلیت نهاد. از جمله این محصولات، کولر گازی اینورتر سامسونگ سری ویندفری است که همانطور که از نام آن مشخص است مجهز به فناوری Wind Free یا حالت سرمایش بدون باد مزاحم است. شرکت سام سرویس نیز به دلیل محبوبیت کولرهای گازی ویندفری که چند سالی از معرفی آنها می گذرد، با عرضه این محصولات در بازار تهویه مطبوع ایران توانسته رضایت علاقه مندان به سیستم‌های تهویه مطبوع سامسونگ را بیش از پیش جلب نماید.

کولر گازی اینورتر سامسونگ سری ویندفری با طراحی زیبا و منحصر به فرد، محصولی کاملا هوشمند با قابلیت اتصال به وای فای است که به آسانی از راه دور قابل کنترل می باشد. همچنین این مدل کولر گازی سامسونگ با استفاده از فناوری‌هایی که در ادامه به آن‌ها می پردازیم دمای محیط زندگی و کار شما را به صورت کاملا هوشمندانه ای در حالت مطلوب حفظ می نماید.

اسپلیت هوشمند سامسونگ، محصولی چهار فصل با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش است که در 3 ظرفیت پرفروش 12، 18 و 24 هزار تولید می گردد. این محصول جهت افزایش راندمان سرمایش و گرمایش، از گاز مبرد R410a و کمپرسور BLDC که در ادامه توضیح خواهیم داد، بهره می برد.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید بدون واسطه کولر گازی روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، قیمت کولر گازی ، انواع کولر گازی ، خرید کولر گازی ، فروش کولر گازی ، سامسونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۳۶ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)