ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر گازی میدیا|ناب تهویه

کولر گازی میدیا:

شرکت مدیا (Midea) یکی دیگر از شرکت های تولید سیستم های تهویه مطبوع می باشد و برای تامین هوای گرم سرد در منازل و شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه شرکت مدیا جز 5 شرکت برتر لوازم خانگی در دنیا می باشد. به همین منظور در ایران نیز فروش کولر گازی مدیا از توجه خاصی برخوردار است. این شرکت در سال 1346 هجری شمسی فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد.

در کولر گازی های شرکت مدیا از گاز های r22 و گاز r410 استفاده می شود .این شرکت از کمپرسور های روتاری، اسکرال و دارای کیت اینورتر در تولید کولر های گازی و اسپیلت خود استفاده می کند. اسپیلت های این شرکت در رده ی مصرفی انرژی A++ می باشد به صورت معمولی و اینورتر تولید می شوند.

گارانتی مطمئن کولر گازی مدیا توسط شرکت بدرالکتریک ارائه می شود. این گارانتی شامل 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه قطعات و 5 متر لوله است. کولر گازی مدیا از کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.

کولر گازی مدیا دارای قابلیت سرمایش و گرمایش با راندمان بالا و کیفیت عالی است.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات می باشد. برای خرید زیر قیمت کولر گازی روی لینک ها کلیک کنید.

 


برچسب: خرید کولر گازی میدیا ، فروش کولر گازی میدیا ، خرید بی واسطه کولر گازی میدیا ، قیمت کولر گازی ، خرید کولر گازی ، فروش کولر گازی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۸:۴۸ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)