ناب تهويه | NabTahvieh ناب تهويه | NabTahvieh .

ناب تهويه | NabTahvieh

ويژگي هاي فن كويل وستن اير | ناب تهويه

 ويژگي هاي فن كويل وستن اير :

 

اين دستگاه دكوراتيو، با ظاهري زيبا و سبك مي باشد و داراي تنوع 200 تا 800 سي اف ام است اين محصول داراي فن سه دور  ريموت كنترل بي سيم و كم كاركرد و آرام و بي صدا مي باشد سيستم گرمايش و سرمايش اين دستگاع هوايي مطبوع را براي كاربران گرامي ايجاد مي كند . داراي تعمير و نگهداري آسان و با طراحي منحصر به فرد مي باشد . اين دستگاه داراي فن و الكتروموتور به منظور به گردش در آوردن هواي فضاي مورد تهويه است داراي سيني درين مي باشد كهبه منظور جمع آوري و تخليه آب تقطير شده ناشي از تعريق كويل سرمايشي مورد استفاده قرار مي گيرد فيلتر قابل شستشو نيز كه براي فيلتراسيون هواي در گردش مورد استفاده قرار مي گيرد. پلنيوم باكس هم محفظه‌اي است كه فن‌ها و الكترو موتور را در برگرفته و قابليت نصب فيلتر در فن كويل را فراهم مي‌سازد كه وظيفه‌ي اين بخش اين است كه كليه‌ي هواي برگشتي از فضاي قابل تهويه را به سمت فيلتر هدايت كرده و از ورود هواي غبارآلود و غير بهداشتي سقف‌هاي كاذب به داخل فضا جلوگيري نمايدو كويل حرارتي براي ايجاد تبادل حرارتي بين هواي قابل تهويه و آب در گردش داخل كويل مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شير هواگيري دستي هم به منظور سهولت در تخليه‌ي هواي داخل كويل به كار گرفته مي‌شود.

ناب تهويه تنها مرجع تخصصي و فروشگاهي در صنعت تهويه مطبوع مي باشد براي خريد فن كويل و اطلاع از قيمت فن كويل وستن اير روي لينك ها كليك كنيد .


برچسب: ناب تهويه ، خريد فن كويل ، فروش فن كويل ، ليست قيمت فن كويل ،قيمت فن كويل ،انواع فن كويل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۲۳ توسط:ناب تهويه موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي رادياتور ترمو ايران رادياتور | ناب تهويه

رادياتور آلومينيومي ايران رادياتور مدل ترمو:


رادياتور ايران رادياتور مدل ترمو از قسمت هاي مختلف صفحه مانند تشكيل شده كه به هر كدام از اين صفحات يك پره مي گويند و به چند پره از رادياتور يك بلوك مي گويند. جنس هر كدام از پره ها ازآلومينيوم مي باشد كه داراي اينرسي بسيار بالايي در جهت انتقال گرماي آب در حال چرخش درون مجراي رادياتور است همچنين رادياتور ايران رادياتور مدل ترمو با بهره گيري از مكانيزم هاي انتقال حرارت توانسته است راندمان حرارتي خود را تا حدود زيادي بالا ببرد. شركت ايران رادياتور، رادياتورهاي مدل ترمو را براي استفاده در سيستم هاي گرمايشي غير مستقيم و يا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پايين، مناسب مي باشند به همين منظور از آنها در ساختمان ها و ادارات و .... استفاده مي شود.اين رادياتور بازدهي گرمايشي بالا و مقاومت آنها در برابر زنگ زدگي است قبل از عرضه اين محصول مورد سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و يك مرحله تست شعله قرار مي گيرند. رادياتور آلومينيومي مدل ترمو با توجه به شرايط آب و هوايي ، موقعيت نصب ساختمان و نوع كاربرد و مصرف ، در آكس مختلف استفاده مي شود. رادياتور آلومينيومي ايران رادياتور مدل ترمو در آكس 200 ميلي متر و 500 ميلي متر، در بلوك هاي 5 پره، 7 پره، 10 پره با ميزان گرمادهي 500 بي تي يو و تراز بندي 100 درصد با پوشش رنگ پودري مي باشد. بلوك بندي پره ها موجب انعطاف و راحتي نصب شده اين محصول شده است در ضمن داراي ابعاد كوچك، وزن پايين و قابليت نصب در كمترين فضا رادارد و با طراحي بسيار زيبا و مناسب با دكوراسيون داخلي و پوشش و رنگ آميزي عالي براي كاربردهاي متنوع و 
جنس مقاوم و بادوام و يكنواختي رنگ توانسته باعث جلب نظر مشتريان گردد

ناب تهويه تنها مرجع تخصصي و فروشگاهي در صنعت تهويه مطبوع ميباشد براي خريد رادياتور ايران رادياتور روي لينك ها كليك كنيد .


برچسب: قيمت رادياتور ، انواع رادياتور ، خريد رادياتور ، فروش رادياتور ، خريد زير قيمت رادياتور ، فروش بدون واسطه رادياتور ، ناب تهويه ، ايران رادياتور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۲۹ توسط:ناب تهويه موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي رادياتور برقي ميديا | ناب تهويه

ويژگي هاي رادياتور برقي ميديا :

شوفاژ برقي ميديا از محصولات كاربردي و باكيفيت شركت ميديا مي باشد كه داراي طراحي ظاهري زيبا و جذابي است.
اين رادياتور با 11 پره براي استفاده در فصول سرد براي گرمايش منازل، مغازه‌ها، ادارات و.. با مساحت 12 تا 14 مترمربع مناسب مي باشد.

شوفاژ برقي ميديا داراي سيستم ضد انجماد و ترموستات قابل تنظيم مي باشد در ضمن مجهز به رله اتوماتيك كنترل حرارت است اين دستگاه داراي دستگيره و چرخ براي حمل آسانترمي باشد و با توجه به اينكه قابليت تنظيم حرارت در سه سطح جز اولويت هاي اوست باعث جلب رضايت مشتريان گرديده است اين دستگاه هوا را خشك نميكند و مجهز به سيستم قطع كن اتوماتيك در صورت واژگوني مي باشد 
چهار چرخي كه براي انواع شوفاژ برقي ميديا نصب شده است، حركت روان آن را روي سطوح ميسر ساخته‌ و به حمل‌ ونقل آسان‌تر آن كمك مي نمايد.
شوفاژ برقي ميديا داراي 11 پره مي باشد كه به كمك المنت گرمايي 2300 وات تعبيه شده در داخل رادياتور و گرم كردن روغن داخل آن در مدت كوتاهي گرم شده و محيط را گرم مي كند.

ناب تهويه تنها مرجع تخصصي و فروشگاهي در صنعت تهويه مطبوع مي باشد براي خريد رادياتور برقي ميديا روي لينك ها كليك كنيد .


برچسب: قيمت رايدياتور برقي ، فروش رادياتور برقي ، خريد رادياتور برقي ، خريد زير قيمت رادياتور برقي ، فروش بي واسطه رادياتور برقي ، ناب تهويه ، خريد در ناب تهويه ،ميديا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۳۰ توسط:ناب تهويه موضوع: نظرات (0)