ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های فن کویل توسوت | ناب تهویه

فن کویل دیواری توسوت :

در فن کویل های دیواری توسوت ترموستات میزان درجه حرارت را کنترل می کند . مقدار رطوبت نیز به وسیله هیومیدستات و مقدار هوا را فن ها کنترل می کنند . در صورتی که از هوای تازه برای دستگاه استفاده گردد نیاز است که میزان درجه حرارت هوای تازه با میزان دمای اتاق تنظیم گردد که اگر دستگاه خاموش شود مصرف کننده احساس ناراحتی نداشته باشد . فیلتری که در فن کویل توسوت به کار رفته است از نوع فیلتر خشک بوده و قابلیت شستشو را دارد . این سری سیستم های تهویه مطبوع با توجه به نوع کارایی و محلی که نصب می گردند به دسته بندی های متفاوتی از جمله سقفی زمینی ، سقفی تو کار ، کاستی یک طرفه ، دیواری و کاستی چهار طرفه تقسیم می شوند . امروزه فن کویل های دیواری به یکی از پرکاربردترین نوع فن کویل ها تبدیل شده است و در مکان هایی که از سرمایش مرکزی استفاده می کنند نصب می گردد .

سیستم های فن کویل از نظر موقعیت لوله ها ی کویل خود به دو نوع دست چپ و دست راست تقسیم می گردند . این دستگاه ها از نظر سیستم لوله ای نیز به دو بخش دو لوله و چهار لوله تقسیم می گردند . فن کویل دو لوله از یک لوله رفت و یک لوله برگشت تشکیل شده است . این مدل از دستگاه اکثرا برای مناطقی که تفاوت دما در فصل تابستان و زمستان کم می باشد استفاده می شود . سیستم های چهار لوله دارای دو لوله برگشت و دو لوله رفت می باشند و این دستگاه ها در مناطقی که کاربر خواستار حرارت به طور انعطاف پذیر می باشد نصب و استفاده می گردد . فن کویل دیواری توسوت در دو مدل معمولی و مدلی که مجهز به شیر سه طرفه باشد تولید می گردد . مدلی که بدون شیربرقی می باشد در ظرفیت های 200 ، 300 ، 400 و 500 cfm در بازار عرضه می گردد اما مدلی که مجهز به شیر سه راهه برقی است تنها در دو ظرفیت 200 و 300 cfm عرضه می گردد .

 ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه می باشد برای خرید زیر قیمت فن کویل و اطلاع از قیمت فن کویل توسوت روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید فن کویل ، فروش فن کویل ، لیست قیمت فن کویل ،قیمت فن کویل ،انواع فن کویل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۵۵ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)