ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

 ویژگی های آبگرمکن آزمون | ناب تهویه

 ویژگی های آبگرمکن آزمون | ناب تهویه

شرکت آزمون در این سالها توانسته با قدرت مسیر خود را طی کن زیرا تا به اینجا به 12 کشور آسیایی و اروپایی محصولات خود را صادر می کند.

در این قسمت شما می توانید انواع مختلف آبگرمکن برقی تولیدی شرکت آزمون را ملاحظه نمایید سعی داریم شما را بیشتر با انواع مختلف آبگرمکن برقی آزمون آشنا کنیم تا بتوانید انتخابی عالی و مقرون به صرفه و مطمئن تر داشته باشید. همان طور که می دانید آبگرمکن برقی به دلیل استفاده از برق و گران بودن برق در ایران باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند در کنار مصرف برق کمتر نیازهای شما را نیز مرتفع کند لذا توجه به این راهنمای انتخاب می تواند برای شما بازدیدکنندگان محترم بسیار کارگشا باشد.

انواع آبگرمکن برقی:

آبگرکن برقی به دو نوع دیواری و ایستاده تقسیم می شود. مشخصا آبگرمکن برقی دیواری مناسب فضاهایی با مصرف کمتر و متراژ پایین تر و آبگرمکن برقی ایستاده مناسب برای محیط های پر مصرف و بزرگ می باشد. اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست که آبگرمکن برقی دیواری بر خلاف آبگرمکن گازی دیواری دارای مخزن می باشد و فوری نیست اما به دلیل اینکه بتوانند فضای کمتری را اشغال نمایند به صورت دیواری نصب می شوند طبیعتا آبگرمکن برقی ایستاده دارای مخزن بزرگتر و در نتیجه آبگرم ذخیره بیشتر می باشد.

آبگرمکن برقی آزمن در سه مدل دیواری و سه مدل ایستاده تولید می شود که در زیر سعی می کنیم تا جای ممکن شما رادر انتخاب این نوع آبگرمکن راهنمایی کنیم.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید آبگرمکن آزمون و اطلاع از قیمت آبگرمکن روی لینک ها کلیک کنید.

 


برچسب: ناب تهویه ، خرید زیر قیمت آبگرمکن ، قیمت آبگرمکن ، فروش آبگرمکن ،انواع آبگرمکن ،آبگرمکن آزمون،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۳۶ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)