ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور | ناب تهویه

کولر گازی ایران رادیاتور :

  یک مدل کولرهای گازی کم مصرف ایران رادیاتور با رده انرژی A است که برای استفاده در واحدهای اداری و مسکونی تولید و عرضه می گردد. این مدل کولر گازی ایران رادیاتور 12000، فضاهایی با حداکثر مساحت 22 مترمربع در مناطق آب و هوایی با بیشینه دمایی 43 درجه سانتیگراد را بدون کمترین فشار به موتور دستگاه، به خوبی تحت پوشش قرار می دهد.

به طور کلی شرکت ایران رادیاتور با ارائه طیف گسترده ای از کولرهای گازی دیواری به روز و با کیفیت، توانسته در عرصه سیستم‌های تهویه مطبوع نیز به عنوان یکی از محبوب ترین برندها شناخته شود. در حال حاضر ایران رادیاتور ارائه دهنده دو سری کولر گازی دیواری با گرید انرژی A و A+ است که به دلیل تنوع ظرفیت و رقابتی بودن قیمت اسپلیت‌ها، در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب واقع شده اند.

کولر گازی ایران رادیاتور گرید A با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش، در 5 ظرفیت 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 (BTU/hr) تولید می شود که این میزان تنوع از لحاظ ظرفیت، می تواند به طور کامل نیاز فضاهای مختلف یک ساختمان به سیستم‌های کولر گازی را پاسخگو باشد. 

همچنین این مدل کولر گازی و اسپلیت برای تأمین هوای گرم و سرد از کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا و گاز مبرد R410a (سازگار با محیط زیست) بهره می برد. کمپرسور روتاری به کار رفته در این کولر گازی، آنرا قابل استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل نظیر تهران کرده است. 

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید زیر قیمت کولر ایران رادیاتور روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، خرید زیر قیمت کولر گازی ، قیمت کولر گازی ، انواع کولر گازی ، فروش کولر گازی ، ایران رادیاتور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۰۶ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)