ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های داکت اسپیلت جی پلاس | ناب تهویه

ویژگی های داکت اسپیلت جی پلاس :

داکت اسپلیت‌های سقفی توکار جی پلاس دارای قابلیت کنترل فشار استاتیک خارجی می باشند. این قابلیت به راحتی حجم هوا را از طریق ریموت کنترل، تنظیم می نماید. موتور BLDC فارغ از فشار استاتیک خارجی می تواند سرعت فن و حجم هوا را کنترل کند. بدین طریق نیازی به تجهیزات اضافه برای کنترل جریان هوا نمی باشد.داکت اسپلیت‌های جی پلاس دارای کمپرسور اینورتر هستند که با تنظیم برق مصرفی با توجه به نیاز دستگاه ، صرفه جویی در مصرف انرژی را به حداکثر می رساند.این دستگاه‌ها از مبدل حرارتی مقاوم در برابر خوردگی از نوع Blue Fin بهره می برند. فین‌های آبی رنگ از جنس آلومینیوم و مجهز به روکش آبی رنگ می باشند که باعث مقاومت فلز آلومینیومی کویل در برابر خوردگی می گردد.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی و بدون واسطه در تاسیسات و سیستم های تهویه می باشد . برای خرید داکت اسپیلت و اطلاع از قیمت داکت اسپیلت جی پلاس روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ،فروش داکت تک الکتریک جی پلاس، قیمت داکت تک الکتریک ،لیست قیمت داکت تک الکتریک ،فروش بی واسطه داکت تک الکتریک ،فروش داکت ، خرید داکت ،لیست قیمت داکت ،قیمت داکت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۲۰ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)