ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ترموستات اتاقی دانفوس | ناب تهویه

ترموستات اتاقی دانفوس :

شرکت دانفوس یکی از تولید کنندگان موفق تجهیزات کنترل ایمنی از جمله ترموستات اتاقی می باشد که با تکیه بر دانش فنی روز، متخصصین کارآزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت را تولید می نماید.

بطور کلی ترموستات قطعه ای است که با حس کردن دمای سیستم وظیفه کنترل دما در یک وضعیت نسبتا پایدار و تعیین شده را بعهده دارد. ترموستات ها به سه صورت مکانیکی، دیجیتال و الکترونیکی آنالوگ تقسیم می شوند که در نوع مکانیکی عملکرد کنترلر و حسگر بصورت کاملا مکانیکی انجام می شود.

ترموستات اتاقی دانفوس مدل GreenCon RC-T2 دارای تایمر on/off ، جهت استفاده در سیستم های سرمایش و گرمایش فن کویل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه این ترموستات قابلیت کنترل دمای اتاق با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر را دارد، لذا دارای بیشترین سطح از میزان صرفه جویی در مصرف انرژی است. وظیفه سنسور داخلی این ترموستات اندازه گیری تغییرات دمایی محیط و کنترل عملکرد فن کویل با توجه به این تغییرات است.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید ترموستات و اطلاع از قیمت ترموستات دانفوس روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، خرید ترموستات ،فروش ترموستات ،قیمت ترموستات ،انواع ترموستات ،لیست قیمت ترموستات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۲۱ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)