ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

حوله خشک کن ایران نوین | ناب تهویه

 حوله خشک کن ایران نوین :

جزو محصولات شرکت ایران نوین است که این برند شامل یک گروه صنعتی به اسم آب بند با همین نام تجاری می باشد. شرکت ایران نوین در زمینه  تاسیساتی فعالیت می کند و همیشه از متخصصان کار بلد و کارآزموده برای طراحی و ساخت محصولات خود استفاده می کند. زمینه ساخت محصولات این شرکت در حیطه تولید رادیاتور، مشعل ، حوله خشک کن و دیگ و… می باشد.
شرکت ایران نوین در اوایل دهه هفتاد شمسی شروع به کار کرده تا محصولی با کیفیت و مرغوب به دست مصرف کنندگان برساند. برند آب بند (ایران نوین) جزو بهترین برندهای تولید دیگ بخار فایرتیوب می باشد. این دیگ بخار اولین بار در شمال کشور تولید شده است و به دیگر کشور های همسایه صادر می شود.
حوله خشک کن ها بر اساس جنس تولیدی به 4 دسته تقسیم می شوند که شامل جنس شیشه ای، فولادی، استیل و آلومینیومی می باشد. شرکت ایران نوین تصمیم گرفته است برای ساخت حوله خشک کن ایران نوین خود از جنس آلومینیوم استفاده کند. زیرا به نسبت دیگر آلیاژ ها سبک تر و از قیمت کمتری برخوردار است.
حوله خشک کن ها را می توان در فضای حمام ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد که علاوه برگرم کردن این فضا ، مانع رشد باکتری در فضای مرطوب محیط می شود.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید زیر قیمت حوله خشک کن و اطلاع از قیمت حوله خشک کن ایران نوین روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، خرید زیر قیمت حوله خشک کن ، قیمت حوله خشک کن ،فروش حوله خشک کن ،لیست قیمت حوله خشک کن ، ایران نوین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۲:۲۴ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)