ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های داکت اسپیلت گرمسیری گرین | ناب تهویه

ویژگی های داکت اسپیلت گرمسیری گرین :

داکت اسپلیت گرمسیری یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانال‌ های اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند.
داکت اسپلیت ها متشکل از ۲ بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی می باشند که این ۲ بخش توسط ۲ لوله مسی به یکدیگر مرتبط می شوند، هوای سرد را تامین می کنند و آن ها را توسط کانال های اجرا شده داکت اسپلیت گرمسیری در اتاق ها یا سالن هر واحد آپارتمانی (در داخل سقف کاذب) توزیع می نمایند.نحوه عملکرد داکت اسپلیت گرمسیری به طور کلی در کندانسور داکت اسپلیت ها گاز مبرد خنک می شود و از طریق لوله مسی به شیر انبساطی (expantion valve) و از آنجا به صورت گاز مبرد و آماده جذب گرمای محیط به کویل یونیت داخلی داکت اسپلیت گرمسیری منتقل می گردد.
در کویل های یونیت داخلی داکت اسپلیت گرمسیری گرمای هوای محیط داخلی توسط گاز مبرد درون کویل گرفته شده و هوای خنک شده توسط فن (پنل داخلی ) به درون کانال رفت هوا منتقل می گردد.
داکت اسپلیت گرمسیری گرین داکت اسپلیت گرمسیری در ۵ ظرفیت مختلف تولید می شود. چهار ظرفیت، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۶۰۰۰ با برق تکفاز کار می کنند و ظرفیت های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ نیاز به برق سه فاز برای راه اندازی دارد.
فشار استاتیکی داکت اسپلیت گرمسیری ۸۰ پاسکال است. رنج دمایی کارکرد این دستگاه ها بین -۵ درجه سانتی گراد الی +۵۲ درجه سانتی است.
گاز مبرد داکت اسپلیت اینورتر R410a است که با محیط زیست سازگار است.
مزیت داکت اسپلیت گرمسیری گرین یکی از مزیت‌های داکت اسپلیت گرمسیری قابلیت نصب کویل آبگرم در جلو و یا پشت دستگاه می‌باشد که در فصل زمستان به جای استفاده از heat pump خود دستگاه می‌توان آب گرم تولید شده در پکیج‌های خانگی یا موتور خانه مرکزی وارد کویل نصب شده نمود و با عبور هوا از روی این کویل از گرمایش آن در فصل زمستان استفاده نمود که خود این امر موجب حذف رادیاتورها و یا فن کویل‌‌ها می‌باشد.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید زیر قیمت داکت و اطلاع از قیمت داکت گرین روی لینک ها کلیک کنید.


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ،فروش داکت ، قیمت داکت ،لیست قیمت داکت ،فروش بی واسطه داکت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۰:۲۳ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)