ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر سلولوزی کاوه کویر | ناب تهویه

کولر کاوه کویر :

شرکت کاوه کویر در سال 1370 تاسیس و به بهره برداری رسیده است . انرژی به منظور حرکت سازمانی پیشرو و متعالی دستیابی به اهداف کلان زیر را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است.کولر سلولزی کاوه کویر در بالاترین رتبه تولید هوای خنک در دسته بندی بندی کولر های آبی خانگی قرار داده ضخامت بالای این محصول و کیفیت بسیار مطلوب کولر آبی کاوه کویر از نکات درخشان و بسیار مناسب به شمار میرود که خود فاکتور مناسبی جهت انتخاب منازل مسکونی میباشد.ارتفاع این محصول 100 سانتی متر و طول و عرض این محصول به صورت استاندارد 87 سانتی میباشد.
کولر سلولزی کاوه کویر دارای خنک کنندگی بیشتر به علت استفاده از پد سلولزی به جای پوشال مانع انتقال قارچ و باکتری به داخل محیط منزل می گردد .ویژگی های برتر در این کولر بدین شرح می باشد ، رنگ پودری ، مقاوم در برابر شرایط جوی دارای درخشندگی و ثبات نوری بسیار عالی است .چون زمان پوسیدگی ورق نسبت مستقیم با ضخامت آن دارد لذا کف کولر بجای ورق 0.7 از ورق 0.9 با پوشش روی zinc200 گالوانیزه استفاده شده است که علاوه بر افزایش ضخامت آن توسط اپوکسی حفاظت شده است.همچنین سقف شیب دار در کولر مانع جمع شدن آب بر روی سقف کولر می شودویژگی برجسته این کولر پد سلولزی آن می باشد . بازدهی خنکی این پد بیشتر از بازدهی پوشال معمولی است . پد سلولزی دارای ساختار یکنواخت است که موجب ایجاد سطح تماس بسیار بزرگی بین آب و هوا می شود . به طور مثال یک متر مکعب از این پد معادل 660 متر مربع سطح واسطه تبخیری است . پد سلولزی دارای قدرت جذب آب است و مانند کاغذ خشک کن می تواند آب را به خود جذب کرده ، در مقابل هوا مرطوب باقی بماند . هوای گرم و خشک با عبور از پد سلولزی حرارت خود را به آب داده تا موجب افزایش بازدهی تبخیر شود و هوای خنک و مطبوع بوجود آید . فرایند تبخیر در پدهای سلولزی موجب تولید بخار آب خالص می شود که فاقد آلودگی ها و مواد معدنی است .

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت گرمایش و سرمایش می باشد برای خرید کولر آبی و اطلاع از قیمت کولر آبی کاوه کویر روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، خرید کولر آبی ،فروش کولر آبی ،قیمت کولر آبی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۰۲ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)