ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های داکت اسپیلت تک الکتریک | ناب تهویه

داکت اسپیلت تک الکتریک :

 این محصول با ابعادی که دارد می تواند جهت خنک سازی محیط های گوناگون از جمله ادارات، بیمارستان ها، مدارس، سالن ها، مجتمع های تجاری و غیره به کار برد تا دما را طبق درجه دلخواه تنظیم نموده و موجب خنک سازی شود. این دستگاه مجهز به سیستم اعلام نشتی گاز است و این مزیت آن را نسبت به دیگر محصولات برتری می بخشد؛ زیرا به سبب بهره مندی از قابلیت اعلام خرابی خودکار، استفاده از آن را برای کاربر سهولت می بخشد. میکروکامپیوتر تعبیه شده در دستگاه خرابی قطعه و اشکال در عملکرد را تشخیص می دهد و مانع از هزینه های احتمالی بعدی می گردد. میزان ظرفیت داکت اسپلیت یکی از معیارهای مهم در انتخاب این محصول است که هنگام خرید داکت اسپلیت تک الکتریک باید بدان توجه شود. ظرفیت داکت اسپلیت به تعداد اتاق‌ها و متراژ مکانی بستگی دارد که قرار است داکت اسپلیت را در آنجا نصب کنیم تا عمل تهویه درست و بهینه‌ای داشته باشیم؛ بنابراین هر چه متراژ مکان و تعداد اتاق‌های آن بیشتر باشد، به یک داکت اسپلیت با ظرفیت بالا نیاز است. پس درواقع بالا بودن ظرفیت یک داکت اسپلیت به معنای بهتر بودن آن نیست، زیرا یک داکت اسپلیت مناسب در کنار باکیفیت بودن باید بهینه هم باشد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود. این سیستم تهویه مطبوع در ظرفیت‌های مختلفی از 18000 گرفته تا 60000 تولید می‌شود تا جوابگوی نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان باشد و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری شود.

 ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع می باشد برای خرید زیر قیمت داکت و اطلاع از قیمت داکت اسپیلت تک الکتریک روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ،فروش داکت تک الکتریک ، قیمت داکت تک الکتریک ،لیست قیمت داکت تک الکتریک ،فروش بی واسطه داکت تک الکتریک ،فروش داکت ، خرید داکت ،لیست قیمت داکت ،قیمت داکت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۴۵ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)