ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر آبی برفاب | ناب تهوبه

 کولر آبی برفاب :

کولر آبی مدل BF5-CP برفاب یکی از دستگاه های سرمایشی کاربردی با پد سلولزی برای ایجاد هوای خنک و مطبوع به شمار می رود. کولرهای آبی برفاب در مدل های پرتابل و معمولی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. همچنین کولرهای آبی برفاب از پدهای پوشالی و سلولزی به منظور انجام فرآیند خنک سازی استفاده به عمل می آورند.بدون تردید، مواد اولیه و متریال استفاده شده در ساختار کولر آبی از مؤلفه های حائز اهمیت تلقی می گردد. بدنه کولر آبی مدل BF5-CP از ورق های گالوانیزه ساخته شده است. در پرتو بهره مندی از بدنه گالوانیزه، مقاومت کولر آبی در برابر عوامل محیطی و پوسیدگی افزایش پیدا می کند. همچنین این ویژگی از ساختار کولر آبی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری به عمل می آورد. مصرف انرژی بهینه و راندمان سرمایشی بالا، از دیگر ویژگی های مهم کولر آبی برفاب قلمداد می گردد.
مجهز به الکترو موتور و پمپ با کیفیت – تولیدات برفاب با الکتروموتور الکتروژن با ۵ سال ضمانت الکتروموتور عرضه می شوند، که این ضمانت بر روی بسته بندی محصول مشخص شده است.
مشتریان گرامی: توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از تولیدات برفاب  که در انبار فروشندگان موجود است از الکتروموتور با برند دیگری استفاده شده باشد.لطفا در صورت اهمیت این موضوع برای شما قبل از خرید با فروشنده مشورت نمایید

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع و سیستم های تاسیساتی میباشد برای خرید کولر و اطلاع از قیمت کولر آبی برفاب روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید کولرآبی، فروش کولر آبی ،انواع کولر آبی ، لیست قیمت کولر آبی ، قیمت کولر آبی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۵۳ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)