ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های پرده هوای میتسویی | ناب تهویه

 پرده هوای میتسویی :

پرده هوای میتسویی سری دارای یک باکس با بدنه آهنی و رنگ سفید الکترواستاتیک و قابلیت مکش هوا از روبه رو است که مناسب برای نصب در ساختمان های اداری، فروشگاه ها ، مراکز خرید، هتل ها، بانک ها می باشد. پرده هوا تک فاز باکسی میتسویی مجهز به دیمر با شرایط دور متغیر و کنترل هوای خروجی (اختصاصی میتسویی) می باشد و همچنین از نوع تک فاز با موتور دو دور می باشد این سری از پرده هوای میتسویی هیچ گونه کار حرارتی انجام نخواهد داد شزو صرفا در محل درب ، هوای موجود را مکش و دمش می نماید و دارای ریموت کنترل مجهز به تایمر می باشد تمامی پرده ها مجهز به مگنت جهت روشن و خاموش شدن اتوماتیک با باز و بسته شدن درب می باشند که در صورت تردد کم توصیه می گرددجهت نصب این سری از پرده هوای میتسویی اگر بالای سر درب دیوار باشد به سادگی انجام خواهد شد. ولی در اغلب موارد بالای درب ها پنجره یا کتیبه شیشه ای است که نیاز به ساخت کلاف فلزی دارد. لازم به ذکر است در صورتی که در بالای سر درب فضای کافی نباشد، نصب عمودی در یک طرف درب امکان پذیر می باشد.

تمامی دستگاه های پرده هوا تولید شرکت میتسویی دارای 24 ماه گارانتی این شرکت و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.
ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در صنعت تهویه مطبوع می باشد برای خرید پرده هوا و اطلاع از قیمت پرده هوای میتسویی روی لینک ها کلیک کنید .


برچسب: ناب تهویه ، خرید در ناب تهویه ، خرید پرده هوا،خرید پرده هوای میتسویی ، فروش پرده هوا ، قیمت پرده هوا، میتسویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۵۱ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)