ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

ویژگی های کولر کازی تی سی ال | ناب تهویه

کولر گازی تی سی ال :

این کولر گازی با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و بهره گیری از گاز مبرد و کمپرسور روتاری برای استفاده در مناطق معتدل طراحی شده است .

این کولر ها علاوه بر طراحی مهندسی شده از نظر کیفیت هم کامل و بدون نقص بوده و برای واحد های مسکونی و دفاتر مطب های پزشکی تولید و عرضه می گردد .

کولر تی سی ال مجهز به فناوری جریان هوای هوشمند می باشد این فناوری هوای سرد را به سمت سقف و هوای گرم را به سمت کف اتاق هدایت می کند تا محیطی معتدل و مطبوع را برای مصرف کنندگان و کاربران عزیز فراهم کند .

این کولر ها با بهره گیری از جعبه الکتریکی ضد حریق و عدم وجود ارتباط بین بخش های الکتریکی و میعانات در کولر گازی ایجاد شده است بدین ترتیب توانسته بهترین کیفیت را با شرایط ایمنی بالا برای مشتریان گرامی فراهم سازد و با صرفه جویی در مصرف انرژی و با استفاده از فناوری اینورتر باعث کاهش هزینه ها می شود .

این کولر گازی مجهز به نمایشگر مخفی برای نمایش حالات مختلف دستگاه می باشد و تمامی کولر ها 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات است .

قدمت این خصوص کولر ها به بیش از یک قرن می رسد که در ابتدا در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد کیفیت این برند در دست 28 مرکز تحقیق و توسعه می باشد این مراکز محصول را ارزیابی و چک می کنند که مطابق با استاندارد های جهانی باشد در سال 1980خط تولید این محصول در کشور ویتنام و چین را اندازی شد .

ناب تهویه تنها مرجع فروشگاهی و تخصصی است ، برای خرید کولر گازی و اطلاع از قیمت کولر گازی می توانید روی لینک ها کلیک کنید .

 


برچسب: ناب تهویه ، خرید کولر گازی ، فروش کولر گازی ،انواع کولر گازی ، لیست قیمت کولر گازی ، قیمت کولر گازی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۱۱ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)