ناب تهویه | NabTahvieh ناب تهویه | NabTahvieh .

ناب تهویه | NabTahvieh

انواع کولر گازی اکس | ناب تهویه

انواع کولر گازی اکس :

کولرگازی سرد و گرم روتاری: این کولر در ظرفیت های مختلف تولید می شود که می تواند در کمترین زمان محیط را به دمای مورد نظر برساند. پرتاب باد این مدل ۱۰ متر است و سیستم گردش هوای آن به صورت چهار جهته است. این دستگاه قابلیت این را دارد که به صورت اتومات فیلترهای خود را تمیز کند تا از بروز رشد باکتری ها جلوگیری کند.همچنین با فیلترهای تصفیه هوایی که درون آنها تعبیه شده است مانند فیلترهای هپا پلاسما می توان محیط عاری از هر گونه ذرات آلاینده و حتی ویروس ها داشته باشید. این دستگاه با طراحی بسیار زیبا دارای حداقل صدا برای یونیت داخلی است.

کولرگازی سرد و گرم سری Z: این مدل دارای کمپرسور روتاری است که دارای ظرفیت های مختلف 9،12،18،24 و 30 هزار است. همچنین متناسب با آب و هوای معتدل طراحی شده است و با گاز R410 کار می کند. این مدل نیازمند به برق تک فاز است و می تواند در دامنه دمایی 17 تا 30 درجه سانتی گراد به خوبی کار کند.

کولرگازی پیستونی: کولرهایی هستند که با کمپرسور پیستونی تولید می شوند. این کولرها با یک بدنه زیبا که از فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. در تولید این دستگاه از فناوری تایلند استفاده شده است به همین دلیل به خوبی می تواند در آب و هوای بسیار گرم به خوبی کار کند.

در این دستگاه نیز از فیلتر هپا پلاسما استفاده میشود. همچنین با سیستم گردش چهار جهته پرتاب بادی تا 12 متر دارد. گاز مصرفی کولرهای پیستونی R22 است و دارای برچسب انرژی B هستند اگر در مناطق حاره ای زندگی میکنید بهترین انتخاب برای شما این مدل است.

کولرگازی ایستاده: کولرهای گازی ایستاده در ظرفیت های 36، 48 و 68 هزار کار می کنند و دارای کمپرسور روتاری با گاز R22 هستند. این دستگاه مطابق با آب و هوای معتدل طراحی شده است.

ناب تهویه تنها مرجع تخصصی و فروشگاهی در سیستم های تهویه مطبوع می باشد برای خرید زیر قیمت کولر اکس و اطلاع از قیمت کولر می توانید روی لینک های کلیک کنید .

 


برچسب: ناب تهویه ، خرید کولر گازی ، فروش کولر گازی ،انواع کولر گازی ، لیست قیمت کولر گازی ، قیمت کولر گازی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۴۰ توسط:ناب تهویه موضوع: نظرات (0)